Monday, January 19, 2009

關於我的十六樣事情

1. 我信上帝,全能的父,創造天地的主;我信耶穌基督,上帝的獨生子,我們的主……(extract from 使徒信經)

2. 我唔鍾意浪費時間,想d野always stand by -> 電腦長著、電話長開、愛call的士等我.....

3. 很易沉迷。當影相變成興趣、當做電腦音樂成為嗜好,計算到此刻所花費在器材之上,絕對可以比到首期做業主。

4. 大部分雷頌德先生的作曲、編曲作品皆不屑一聽,視之為垃圾。

5. 討厭Bill Gate的M$;沉醉於Steve Jobs的蘋果和麥金塔電腦,擁有過的產品有....PowerMac Dual 2.7, Macbook, ipod mini, ipod, ipod touch 32GB, iphone 3G, MacOSX Tiger, iPod Dock.

6. 為人極度主觀和固執,一些人和事討我厭就永遠都看不順眼,正如我對mark lui同M$一樣。

7. 我係一個極度串咀、雞蛋裡挑骨頭、嚴厲的鋼琴和樂理老師。

8. 慢熱之人,兼喜怒哀樂不形於色。

9. 算係好識睇人眉頭眼額、以至言語舉止。

10. 佔有慾強烈,鍾意據為己有多過互相分享。

11. 買旗籌款只會放紙幣,深知滿滿硬幣的旗袋有幾重。

12. 做事認真起上黎會好變態,總算是一個負責任ge人。

13. 飲水唔會飲到杯底,一定會淨番少少響底。

14. 我唔鍾意食木瓜、青豆、紅蘿蔔、菜心,其餘ge野擺得入口ge都食。

15. 唔鍾意講錢。

16. 我無膽,唔好嚇我!

No comments: