Friday, November 23, 2007

攝得就攝

今次做ge野同音樂無關,走左去幫gary手,響HKIM 25th Anniversary Gala Dinner影下相咁,原本開心就幾開心,因為事關我都係當去玩,依d場合都唔係第一次去,不過今次周圍行來行去影相都係第一次。佢原本要三個人,咁我就搵左奶明同阿龍,點知龍哥公司有事忙當日才甩底,臨時臨急搵左阿宏幫手,真係唔該曬。

去之前都知無啖好食,上車已經食定三文治打底,點知影緊果時都係餓到飛起……講真,唔怕得罪,成個活動的organization都真係幾差,差不在人少去搞,真正host可能的確3-4人就夠,只不過係under host ge 人係無一個知發生咩事,分工也不平均,變左搞到果幾個host就要顧及九萬幾樣野,例如影相唔知想影咩,無rundown俾我地,又無預先test過d音響,那些播不出來的聲音大概是bit-rate上出現了問題,無人預先同嘉賓講幾時出去頒獎,搞到d嘉賓在台上呆企,很趣怪,我地又俾d細粒helper趕入Press Area,咁真係唔知想點……本來都唔諗住講,不過原來gary都last day,暢所欲言。Gary也真的有責任心,俾我係last day就唔會咁好心機幫佢地搞d咁大獲ge野。

對於那些少年人得獎,我也感染了他們的愉悅。

















No comments: