Sunday, June 15, 2008

多得的士



一個害了病而必須要工作的人最需要的並不是藥物,而是一輛的士和一位可靠的的士司機。因家住屯門西北,要搭的士出九龍務必要call車,日子久了,他們都大概知道我會去的地點,例如良景出發就會在新圍班馬線等,到太子就當然在界限街和西洋菜北街交界的警察會落,到炮台山就當然是電氣道油站,九龍灣就一定會是其士商業等等……還有他也會一接電話就問我去邊呀梁生?很親切!遇著接我電話的人車我出去更會清楚我的行車路線,如去太子一定係呈祥道落大埔道,出香港就行西隧,要知道,無事無幹唔會無喇喇打的,一係就唔舒服、一係就趕時間,唔舒服就真係唔該俾我休息下,最多落車叫醒我,趕時間就更加唔洗問,自動switch去一條最快、最少燈、最無可能塞車的路,所以出太子一定無可能行彌敦道慢慢塞gwa!

病了一整天,最後要做的做妥了,唯獨真做早上頂不了,沒有教jkin和泰樂理,當晚凌晨三時終於趕起他們比賽的譜email給jkin,翌日還要完成一個歷時2.5小時超過30首歌的爸爸節演出,我阿媽話我病都唔抖下,唔知點解病就可以有特權,可以休息,依樣野當我番了長工有了病假先終於明白病係應該休息,表演練習綵排不過點都唔可以失場喇……

星期五晚上,學生家長問我仲有無時間教學生,我竟然口快快答左有……實在唔經大腦……

No comments: