Wednesday, January 23, 2008

一起更新

特別報導:小弟做了一樣白癡的事導致電話內所有contact無曬,希望各方好友send一個SMS給我,話我知你的名字和電話,感激不盡!


D80+384;f/4;ISO800;1/50s

首先,解釋一下點解小弟部P1i會無曬d contact先。話說smartone-vodafone有個POP3 12-month優惠,我一向對新科技或新功能都會充滿好奇,咁當然第一時間申請,但是上網查看過資料後得悉原來要將p1i更新去最新的firmware才可以使用(有新firmware我竟然唔知),那麼就立時下載然後走左去部PC度更新。當更新的程序進行時我才驚醒更新firmware絕對係會reset過部機,乜都會無曬!但係已經太遲,唯有當大掃除吧……希望各方好友send番個SMS黎話番我知你地ge contact,我絕對係唔會記得你地ge電話!唔該曬!

唔知係咪臨近新年,很多器材都有更新版的firmware,繼P1i後,今天看見Nikon D80/D40都有新版本,大家可以去download。

手上幾個大project大計劃都還在起步階段,希望最後會成功,成功的話,2008年將會是自己最難忘的一年。

No comments: