Tuesday, October 2, 2007

神經緊張

28果晚同Shirley、嘉諾同李晴去左青森吃晚飯,慶祝嘉諾27號19歲生日同李晴29號18歲生日,當晚的我從進入青森開始就已經變得很不正常,一直到乘車時才好一點,整晚進入hyper狀態,或者真係出街食飯食味精得多搞到咁。席間,有人打趣問我係咪平時壓力大呀你?!其實我好衷心咁講……係架!平時ge我好少遊雲,集中力都叫有番咁上下。響岩岩果個星期日,同Shirley由教會行到去良景巴士總站,Shirley就進了商場,而我就準備搭車出葵芳,咁我好自然會睇下個電子牌幾點開車,見有時間就會去七仔買d飲料。買完、等車、俾碎銀、上車坐車頭休息,架車行完屯門公路,走入天橋,經過荃灣西西鐵站、貨櫃碼頭(可能大家都知咩事……),而我到了美孚才醒覺,問自己搭58X做咩……最後在長沙灣坐MTR返回葵芳。

今晚靜靜地諗下,我ge壓力其實係超多方面,而且係keep左有新的……好像最近要去嶺大開琴班,一方面要預備教材、又要應付一些很不妥善的安排;幫人伴奏、驚彈錯音影響人地比賽成續;學生考樂理,佢地唔驚,我最驚;編一首medley,負責人一星期都唔俾歌詞我;8/10糟哥結婚,唔知著咩衫好,加上答應了幫手影相,驚影得唔好,而且財政危機,但係又想買過套suit同鞋,但係又要還grant loan;還有很多很多……

所以自己有很多個晚上都睡得不太好,因為我並不是準時起身、番工、食飯、放工,我係要每天都為自己安排著,今天要比賽、買鞋、伴奏,還要打很多電話、接很多無謂電話,有時,一些自己的私人時間,例如食緊飯、睇緊一些心頭好,我會選擇不去接聽……

都係果樣,對於有些靠父母而獲得的好野,繼而在我面前耀武揚威,我勸你(們)收斂一下,此刻我沉得住氣不去理會,或許我有一日真的傻左,先口角、繼而動武!無錯!我係眼紅、我係妒忌。

為此緣故,已為自己在周末安排了節目,想想也快樂,期待!

No comments: