Thursday, October 25, 2007

醫臣個唱

繼二月的Get a Life演唱會後,短短年半又開。上次看的是頭場,感覺像是rehersal,錯漏百出,曾暗下決心不要再看首場的演唱會,同一歌手、同一地點,年半後,我又重蹈覆轍,看了Eason's Moving On Stage 1加場後的頭場(24/10)。歷史又再一次重演,蝦碌、唱錯、咪無聲、音響有問題、走位等等依然還未妥當,正如Eason話:今日依場ge野只此一場。都唔知應該珍惜還是痛斥,是但吧……也看得出是用心製作,並不行貨。

今次演唱會開三面台,我地一班坐台左27行。對於觀眾黎講,有好有唔好喇。如果對正台27行,我諗要拎望遠鏡,真的太遠了!相反,我們坐台側的,可以近距離看到主角,可是看到的會是長期的其中一面側面,而且舞台的效果不能完完全全的看到,因為會看到後台搬野等等,實在大煞風景!

也不得不提提音樂,也許上一次的音樂實在太強,有王雙駿、V記、何炳、何山、蘇德華等等勁人,今次顯得十分失色!雖然也有Joey Tang、孫偉明(彈keyboard, 望落好似係)同單立文(彈bass+music director, 都係好似係je),不過如果我沒有看錯的話,第一單立文還是欠點經驗吧,第二是王雙駿的班底的有比較好的默契和音樂觸覺。d人睇演唱會最唔鍾意「咪咀」,我就最唔鍾意唔係Live band,仲要第一首白玫瑰已經係播音樂,實在有問題……唔講lu!演唱會照率先曝光,我見散場後場外都無果d演唱會相賣,我諗做生意果批應該買曬26號飛。







更多照片在:http://ecfoto.net/calmsky/photo_sharing/LSFYDmJkN0qRhVKw8bdHyQ

No comments: