Saturday, October 13, 2007

糟哥婚禮

注意:請將bookmark本blog - http://blog.calmsky.net,舊版本將日內暫停。



這陣子的攝影活動特別多,其實和南丫遊是十數小時之隔就一早起來拿著相機將記憶咭的空間盡量佔據,是次活動由八時多正式開始。由出車到粉嶺接新娘到回屯門男家敬茶,再到市中心註冊,叫完成八成的工作,可以回家換番套飲衫。幸好今次糟媽最後也請了攝影哥哥,他們影得靚唔靚係一件事,都要三個禮拜後先有得比較,但係最緊要他們有經驗,知道整個傳統婚禮的流程(基督教ge婚禮或許我會熟一點!),又識得合照ge次序呀,好在佢好照顧我依d業餘中的業餘,並沒有顧著自己的nikon F100而忘記了我的nikon D80,幸好佢都係用nikon,唔係真係無偈好傾。在註冊署等等等的同時,和他交該甚歡,講的是他的職業,又知道了多一點。

很快又會看見我戴上這朵襟花



姊妹們…行個方便喇!



開到門……梗係要……結婚例照。



灑野………



喂!識做喇……



依家d金貴……嘩!依度………$$$



細心留意下圖………



我的襟花!飲衫look先見得人!



祝你地百頭到老、永結同心!

No comments: