Wednesday, September 5, 2007

合唱團伴奏

今日在明報見到有間小學請人,是請十分罕見的合唱團鋼琴伴奏,依d工好少公開招聘,多數都係搵d熟人。見到d咁ge工,二話不說,執好個CV,打番靚仔個cover letter,聽日fax去apply!講真……我諗無邊份工夠依份大信心,話曬都打滾左咁耐,你話我in電腦工就真係無乜機會喇!

anyway,希望成功喇!

彈choir既是我強項,也是我興趣,相比教琴,興趣還要大……因為無乜外在因素影響得到我,只要我彈好我d歌,個指揮又滿意就已經係一個稱職的伴奏。

May God Bless Me!

1 comment:

Anonymous said...

GOOD LUCK!!!