Tuesday, September 11, 2007

最近……

LCD 顯示器升級
由於替他們買過電腦後,實在對他們的大牛龜看不過眼,決定斥資換過一個,若是我出資,當然是換了的我那個吧!一上Dell網,發覺24"都係只不過$1,888,考慮左幾分鐘就用信用咭在網上過數了,所以話與其話用信用咭網上購物危險,倒不如話用信用咭在網上購物,d錢仲危險,因為實在太方便了,足不出戶,來電confirm一下,就DHL送到上屋企,最緊要係平!訂緊ge同時,而急不及待同Dell賣廣告,分別講左俾d電腦人聽,小禾更加係離譜過我,當我打緊去同佢傾緊ge時候,原來佢已經係同時地訂緊,好野!!依條友仔都真係多閒錢……最近急急放野換新野,先換G4->Mac Pro,然後係Mbox->003,然後繼而放mixer、audio monitor等等……而佢個mach 5已經被我reserved左,佢真係大升級!

如果大家對以上物品有興趣,可聯絡我。
Power Mac G4: ~$3K; roland 6-channel mixer: ~2K; yamaha audio monitor: ~3K

幾日後,顯示器到我家了,懷著興奮無比的心情,可以得到更廣闊的視覺效果,怎料……由15" -> 19",4" 的分別感覺上大了很多很多,立刻要坐後一兩尺。可是由19" -> 24" ,5"的分別又不知去了那裡,驟眼看起來不大分別,但是用起來卻起了很大作用,用完後,很想買多一隻做dual mon!一定爽死了!

工作接腫而來
先有嶺大的琴班、還接了好幾單伴奏、HKPCC又間接地加人工、還將會收多幾個學生,似乎離可達到的目標又縮短了不少。說回昨天的演出,整體還很滿意,不過合唱團好像還是對三拍子未能充份地掌握,經常會拖下拖下變成四拍,對住一些輕快的三拍歌而言,實在是大忌也!最高興和最緊張係……石信之黎睇我地綵排呀!!!!!!!好驚呀!!!!!!!不過當然依d大師級都係唔會指點下我地架喇……不過見下佢真人都好丫,勁型!夜晚,郭亨基大師(係中國ge音樂人都咁叫佢)又有黎指點指點,七十幾歲的老人家,一邊對抗病魔,一邊努力推動音樂,聽到佢有拎咩咩比賽ge冠軍呀,一等獎呀,我都替他開心!同時亦以他為榜樣!依位老人家好搞笑……真係好搞笑……

calmsky.net消息
一片死寂!只靠blogspot生存。

No comments: