Thursday, September 6, 2007

蘋果書迷思

近日不知是否受到蘋果機送ipod nano的影響,個個都問我買咩好,買邊部好。加上年紀逐漸增長,身邊的朋友也漸漸大了,從前年紀輕輕的那一群變成大專生、大學生,我理解買電腦的實際性,但是蘋果書有專業版和非專業版,講真係人都想買部好一點的,岩岩收到tarloff話17" macbook pro,HKU有offer,$17,XXX,這是同系中最高階的,小禾都話想買,不過係人都知我同佢都無咁ge必要住。

講番依個back-to-school優惠,實在係好吸引,送部ipod nano,加上部電腦都係around 8K,同其他電腦相比,實在也很化算。我覺得入到大學,有部電腦也很正常,即使有需要時要問父母拿錢買也很正常,自己無能力但是有需要,無可厚非!……講到依度,唔怕得罪講句,個勢我都係會發牢騷,不喜者勿看,如有得罪,請恕小弟直言!

Peggy買左部macbook最平的那一部,我和她詳細商量過,認為最抵,與其由2GHz加到2.16GHz,倒不如花一點錢去加ram,更實際!買了……很好!應花得花嘛!讚!

macbook pro的性能我都見識過,有一努力工作的朋友的弟弟擁有一台,所做的不過是msn, safari,我替那部機可憐!性能上講真完全拍得住powermac,不過講得pro仲要係portable,諗下係咪你用得著先,一部講緊係上萬蚊ge機,有無必要咁樣拎出街做d咁pro ge野?我見大把專業攝影師出到d影樓,都係用部ibook搞,我諗都綽綽有餘,我勁大製作,響教會又錄音又執聲都係用macbook搞掂。我都見過真係有人用macbook pro的……我見呀金培達拎去韓國錄音咪用佢囉,咁當然喇,做咁pro ge野wor,用都應該丫!

那當然,如果你月入幾萬,有穩定收入,買一部macbook pro黎msn, safari邊有人理你,最多會眼紅下,同暗罵一番,正如moonelf用了自己份糧去無數次禾花亭也是奈他不何的!!!又唔係架wor,係鍾意拎阿爸阿媽d錢黎fing ga wor,有用買都話丫,無用又買,咁我實睇唔過眼架,好野人人都想擁有,但是不是人人都可以擁有,過得到人過得到自己,父母都含辛茹苦養大自己,都咁大了,都應該識諗為父母著想一下!至少我也覺得我的弟弟很不錯!原來他上次番part time,只不過番了五天都有比家用媽媽,那份工他在船上番的,第一天嘔得很厲害!辛苦錢來!讚!所以我也貼了點錢來幫他砌過一部新電腦……

還有80GB的hard disc容量和黑蘋果並不值$3,100……

如果大家只為「型」而買蘋果機,我勸你們不要買住…試下用或認識多點才買吧!

1 comment:

Anonymous said...

"好野人人都想擁有,但是不是人人都可以擁有"

我鍾意呢句~